Disney - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu Disney - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

Disney

30 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Dag 6 & 7:

Eerst hebben we lekker uitgeslapen en alles op het gemak gedaan voordat we naar Disney vertrokken. Het was maar een uur rijden dus we hadden alle tijd.
We hebben zelf gereden, maar als je dacht dat Belgen (sorry) erg waren dan kom hier maar niet.

Eenmaal daar zijn we op zoek gegaan naar het hotel. Het was een mooi hotel dat recht tegenover Disney lag. We hebben onze spullen gedropt en daarna op weg gegaan.

De eerste dag zijn we naar Disney zelf gegaan. Dit was erg leuk en hebben onze ogen uitgeken.
Een van de leukste atractie hier was Splash Mountain. En ik kan jullie vertellen er is gesplashed. Ik was van top tot teen nat en niet een beetje, neeee tot op mijn ondergoed toe!! Gelukkig was het goed weer en was alles met een uurtje of 2 droog. Alleen mijn schoenen waren nog nat toen we terug gingen naar ons hotel.
Vanaf 18.00 was er Mickey Halloweenparty, waarvoor we helaas geen tickets meer konden krijgen. Iedereen, maar dan ook echt iedereen was verkleed. Dit was echt super leuk om te zien, er waren speciale plekken in Disney gemaakt met feestje maar ook voor trick or treat.

Vanaf ons balkon van het hotel konden we naar het vuurwerk kijken van Disney. Hoe vaak we ook vuurwerk gezien hebben dit blijft leuk.

De volgende dag zijn we naar Calafornie Advendture park geweest. Dit was ook super. En om eerlijk te zijn vonden wij dit leuker dan Disney zelf, omdat hier de wat meer spannende dingen stonden. Wat ons opviel was dat er maar 1 achtbaan was die over de kop ging. Dat was wel erg jammer.
Ohhhhh niet te vergeten ook hier hebben we Disney figuren zien lopen en zelf Phineas en Ferb. Ook hier zijn we in de water atractie geweest: Grizzly River Run. DIt is een soort Piranha 2.0. deze was echt vet. Maar ik had geluk deze keer, maar nu was Erik degene die er verzopen uit kwam!
Ook de parade was hier erg leuk, maar ze hebben alleen iets met water. Want er ging geen "wagen" voorbij dat het pubiek niet nat gespoten werd. En het maakte niet uit wie er stond, jong en oud, ook als je een camera in je handen had dan moest je uitkijken want daar kijken ze ook niet naar.
Helaas was het voor ons toen weer tijd om naar huis te gaan, maar onze voeten vonden dat niet erg.

• 01 November 2012 - 10:46

De Honden En Poezen Oppassers:

Dag wereldreizigers.
    Het doet ons plezier dat het jullie allemaal zo goed bevalt.
    Geniet van het goede weer, bij ons is het echt herfstweer, koud en nat.
    Als de amerikanen rijden als belgen let dan maar goed op als jullie met de auto weg gaan.
    Met lillo gaat het prima zij heeft haar vaste plasplekje in het veldje bij het station gevonden.
    De twee (dames) kunnen het samen goed met elkaar vinden, maar wat wil je ook als ze je met van die grote ogen aankijken.
    Veel plezier samen en geniet er van.
    Groetjes Ruud, Riet, Esra en Knorretje

• 01 November 2012 - 16:00

Marleen:

Hoi Maud en Erik-Jan.
    Fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Maak maar genoeg foto's want daar komen de verhalen bij los. Komen jullie gezellig een avondje naar ons.
    Heel veel plezier van de resterende tijd. Lijkt me onvergetelijk.
    Groetjes
    Marleen

• 01 November 2012 - 22:19

@ De honden en poezen oppasser, dank jullie wel. Er is een snelheidslimiet van 65 mijn pu, maar we zijn de enige die er ons aan houden hahah. Fijn dat het goed gaat met al onze damer. Ja als ze een maal haar ogen opzet dan weet je het wel. Wil ze nog steeds op de bank? hahah

@ Marleen, We hebben al giga veel foto's 1050 foto's gemaakt dus dat moet wel goed komen hahaha. Das een goed idee, lijkt ons erg leuk