Rustdag 3 - Reisverslag uit Oceanside, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu Rustdag 3 - Reisverslag uit Oceanside, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

Rustdag 3

01 November 2012 | Verenigde Staten, Oceanside

Vandaag een heerlijk dagje weer helemaal niks. Maar deze keer hebben we dan ook echt niks gedaan.
Ons dagje begon met voor het eerst een bewolkte lucht, maar tegen 11.00 was dit op gelost en was de lucht net als altijd hemels blauw :D

Ook moesten we vandaag op de 'kinderen' passen: Piper, Brody, Mini(haha), Sky(blue) en Lucky(star). Deze hondjes zijn echt super schattig. Vooral de laatste 3, deze zijn net als Lilo pas 9 maanden en vinden het heerlijk om geknuffeld te worden en vinden het erg leuk om te spelen.
Verder ben ik nog in een super lekker bad geweest, zie foto en hebben we gekookt.

Maar zeker niet te vergeten ons klaar gemaakt voor ons tripje van 6 dagen naar San Fransico, vanuit daar met de auto in 2 dagen High Way 1 rijden naar LA om daar ook nog 2 dagen te blijven. Om vervolgens weer naar huis te gaan.

• 02 November 2012 - 09:27

Mama:

He Erik, ook lekker bijgekomen????? Zo zag het er wel uit, maar....binnen met dat mooie weer???

Cleo, hoe was ie???? Cesar nog langsgekomen??? hihi.
    Nee alle gekheid op een stokje, wat een bad he??? Zaaaaallliggg.

Nu heel veel plezier met jullie nieuwe avonturen!!!!
    xxx

• 04 November 2012 - 05:26

Ja Erik is ook goed bijgekomen, maar dat zag je wel he haha. We zijn binnen en buiten geweest, maar de stoelen zaten binnen beter.

Cleo was geweldig. Ik wist alleen niet dat ik hem helemaal vol moest laten lopen, tot overstromen toe voordat de bubbeltjes het deden hahaha. Dus opnieuw ;). Maar was echt heerlijk!
    Cesar is langs gekomen met drinken hahaha.

Dank je wel xxxxxx

• 04 November 2012 - 13:38

Mama:

Lekker!!!! Had ie n lendedoekje om, whahahaha

• 09 November 2012 - 09:52

Marleen:

Hey maud en erik,
    Geniet nog van jullie heerlijke honeymoon, erg leuk om dit te kunnen volgen. Lijkt me een geweldige reis. Ben benieuwd naar de rest van de foto's. Veel plezier.