San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

San Francisco

03 November 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Op 2 en 3 november waren/ zijn we nu nog in San Francisco.
Gister zijn we aangekomen in San Franciso, het is net iets frisser dan ons thuis voor deze tijd.
We zijn onderweg naar de pieren eerst lekker langs het water gelopen. De pieren waren leuk om te zien, maar wij vonden ook dat dit de meest gezelligste plekjes waren.
Pier 39 vonden wij het leuks, daar hebben we ook zeehonden gezien. Dit was zo leuk om te zien, de rare kunsten die ze deden uithalen. En net als bij kleine baby's of hondjes, kan je hier erg lang naar kijken hahaha.
Verder heb ik dan mijn lang verwachtt tatoo gekregen en i love it. Helaas speelde mijn ziekte op waardoor deze niet helemaal afgemaakt kon worden voor dag 1, maar toen lag ik er wel al dik 3 uur.

Vandaag zijn we naar Alcatraz geweest. Dit was erg intressant. De tijd vloog toen we daar waren. We hadden een audio-tour gedaan. Het blok waar de cellen waren is op zich niet groot. Maar ook kregen we te horen waar de ontsnappingen plaats gevonden hadden en hoe ze dit gedaan hadden. Ook hebben we gezien waar en hoe de grootste rel in alcatraz heeft plaatsgevonden. Maar weer vertellen we niet alles want dan hebben we niks meer te vertellen.
Daarna zijn we we mijn tatoo verder gaan af maken. En hebben we rond het hotel gelopen.
Alles gaat hier behoorlijk omhoog. Het is echt niet normaal hahaha.

Maar nu gaan we ons klaar maken voor onze trip langs High Way 1, een route die langs de kust rijdt helemaal naar LA. Dit is de bedoeling om in 2 dagen te doen en dan uit te komen in LA.

• 08 November 2012 - 15:18

Annemieke:

geen foto van je tattoo?