High Way 1 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu High Way 1 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

High Way 1

05 November 2012 | Verenigde Staten, Big Sur

Op 4 en 5 november hebben we de High Way 1 gereden, maar voordat we echt konden beginnen moesten we natuurlijk wel met ons scheurmonster over de Golden Gate Bridge :D.

Toen we dit gedaan hadden zijn we van start gedaan. Om de 2 dagen te samenvatten WAUW. Het is een schitterende route om te rijden en voor mensen die willen gaan zeker een aanrader.
Als je aan de ene kant van je kijkt zie je de zee, draai je je hoofd dan kijk je tegen bergen aan. Ook zie je soms dat de letterlijk een stuk berg weg gehaald hebben om de weg erdoor heen te laten gaan.
Het lijkt soms op door de bergen rijden van Oostenrijk, maar dan nog altijd anders hahaha. Het is niet te om schrijven hoe het is.
Je rijdt langs de zee, door de bergen, ruikt de bomen en ook echt de dennenaalden en niet te vergeten de zee. Je rijdt door verschillende landschappen heen.

Het is niet echt mogelijk om met woorden neer te zetten hoe het was. Ook de zons ondergang was heel apart om te zien. De zon is onder maar is nog een beetje zonnig voor een minuut of 10 en daarna is het donker.

Mama:

Wat goed om ermee over de Golden Gate te rijden!!!!! Lijkt me heel bijzonder....

• 08 November 2012 - 15:17

Annemieke:

Ohh ik ben benieuwd naar de fotos! Amerika heeft me nog nooit echt getrokken. Maar door jullie verhalen begint het te komen!

Geniet er nog van samen!

Dikke kus en knuffels van Danny, Mila en mij

• 09 November 2012 - 06:04

@ mama ja was erg leuk om te doen. Vooral met die auto
    @ Annemieke, de foto's moet gaan lukken heb er pas 2651 gemaakt hahah. Ja, zodra we thuis zijn moeten we echt meteen een datum prikken. Hoest met jullie kleine meis??
    Dikke kus en knuf