LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

LA

07 November 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

De 5de kwamen we na een lange rit aan in LA. We zijn door Malinu doorgereden naar ons hotel. Het was ongeveer een rit van 30 km waar we 2 uur over gedaan hebben. We hebben onze ogen uit gekeken naar de mensen en vooral naar de auto's die er rond reden.
Toen we bij het hotel aan kwamen waren we behoorlijk underdressed hahaha. Dan weten jullie wel wat voor hotel we hadden hahaha. Het was een rot nacht, we sliepen naast de lift dus die hoorde we de hele tijd op en neer gaan. En er was een feestje en werd regelmatig op de deur geklopt.

De 6de zijn we naar de Universel Studios geweest. Dit was een leuk park, maar ook hier viel ons op dat de achtbanen niet over de kop gingen. Wel was het leuk om weer met alle figuren op de foto te gaan, zoals met Simpsons, Dora, Shrek enz.

De dag daarna zijn we met een hop on hop off bus gegaan. Dit was ook erg leuk. We zijn naar Santa Monica Beach gegaan. Maar helaas werd ik ziek (de details zal ik jullie besparen). We zijn vanaf 15.00 bezig geweest om naar huis te kunnen gaan en om 00.30 waren we thuis. En in Nederland mogen we niet meer klagen over de treinen omdat wij 2 uur hebben moeten voordat er uberhaubt een trein rijdt naar onze plaats.

• 09 November 2012 - 09:41

Carin:

Als goede Nsr-er zeg ik: AMEN!!!

• 09 November 2012 - 09:41

Carin:

Als goede Nsr-er zeg ik: AMEN!!!

• 09 November 2012 - 14:21

Ruud En Riet:

Dag Luitjes,
    Zo te horen en te lezen gaat het jullie uitstekend in het verre Amerika.
    Op de foto's is te zien dat jullie beter en warmer weer hebben dan wij in het koude kikker landje.
    Geniet er nog van en groetjes.

Ruud, Riet, Rudi en een poot van Esra en een lik van Lilo

• 10 November 2012 - 23:33

Je Zusje:

Ik zie dat je petje roze is... Staat er. Ook iets op?

• 12 November 2012 - 20:53

hey zusje, daar staat Las Vegas op :P