San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

San Diego

10 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Op 9 en 10 november zijn we naar San Diego gegaan.
De 9de zijn we naar Sea World gegaan. Dit was echt een heel leuk park. Hier hebben we Shamu gezien en eindelijk met Dolfijnen gezwommen. Dit was echt super leuk om te doen. En iets wat we zo weer zouden doen!
We hebben een trainingssessie gezien van Shamu en een andere orka (de naam ben ik kwijt). Dit was ook erg leuk om te zien, vooral omdat die andere orka pas vanaf augustus bij hun was en ze de commanado's die ze kreeg om te doen niet goed deed. Ofja niet goed, die commando's betekende iets anders in haar vorige verblijfplaats.

Na Sea World zijn we naar ons hotel gegaan. Wederom een Hard Rock hotel. Deze was ook erg mooi, en uiteraard hebben we in het cafe wat gegeten. Daarna hebben we wat door San Diego gelopen. Maar aangezien we kapot moe waren zijn we vroeg naar bed gegaan en hebben in coma gelegen.

De 10e hebben we iets uitgeslapen en zijn we niet meer San Diego gegaan maar iets verderop naar Old Town. Dit was een Mexicaans stadje en was erg leuk om te zien. Vooral de verschillen die we zagen met de andere steden waar we geweest waren.

Ook nu zijn we optijd naar huis gegaan omdat we eigenlijk wel klaar waren met al het lopen door de stadjes en we gewoon even helemaal niks meer wilde.

• 13 November 2012 - 17:00

Ruud En Riet:

Dag Luitjes,

De laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Als we al de foto's en verslagen lezen hebben jullie een geweldige tijd gehad.
    Geniet nog even van de vakantie en vooral van het goede weer.
    Bij ons is het kouddddd.
    Maar daar kleden wij ons ook op.
    Groetjes en geniet nog even.
    Gr Ruud

• 13 November 2012 - 20:10

Melanie:

Hoi lieve Maud en Erik-Jan,

wat een geweldige verhalen en foto's.
    Super om dit te lezen :)
    Geniet nog eventjes van de tijd daar!

Tot snel,
    Liefs xxx
    Bart& Melanie

• 13 November 2012 - 20:23

Marleen:

wat een leuke foto's !! hoe was het om met dolfijnen te zwemmen, was het dat wat jullie ervan gedacht hadden of ..... nog beter.
    Nog veel plezier
    kus Marleen

• 14 November 2012 - 07:21

@ Ruud, dat hebben we zeker. We genieten met volle teugen
    @ Lieve Melanie, ja kan je na gaan als je dit al geweldig vind, wat alle verhalen zullen zijn hahahah
    @ Marleen, dank je wel. Met dolfijnen zwemmen is echt super, dat was zooooo vet gewoon geen woorden voor.

Dikke kus voor jullie alle 3