De laatste dagen - Reisverslag uit Oceanside, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Oceanside, Verenigde Staten van Honeymoonmaudenerik - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

13 November 2012 | Verenigde Staten, Oceanside

De laatste dagen zijn omgevlogen. We zouden eigenlijk rustdagen hebben, maar aangezien jullie ons kennen zijn we daar niet zo heel goed in.

Zo zijn we de 11e naar een schietbaan gegaan en hebben we zelf geschoten. Volgens de dame daar was het niet te zien dat het voor ons de eerste keer was hahaha.Dit was leuk om te doen, maar in zekere zin ook raar. Want de dame vertelde dat ze al kinden vanaf 10 jaar toe laten om te schieten.
Daarna zijn we met Lisa en Shannon op de boot geweest en hebben we lekker rond gevaren. Wat was dat lekker. Gewoon lekker zitten van het uitzicht genieten en helemaal niks anders doen dan alleen maar genieten.
En we zijn nog lekker gaan uiteten.

De 12e hebben we dan echt niet veel gedaan. We hebben een poging gedaan tot uitslapen. Erik is bezig geweest om te regelen dat hij, na enige (lees heel veel) aandringen, kon gaan duiken.We hebben wat gelezen en zijn dan ook eindelijk naar de bios geweest: Skyfal. Ja ook de bios was groots, net als al het andere hier. Wat hun niet kennen is een pauze in de film. Wat eigenlijk wel heel prettig is vooral bij een film als deze.
Toen we terug kwamen van de film zouden we eigenlijk de dames mee nemen om een hapje te eten als bedankje voor het verblijf. Maar ze wilde liever iets af halen. Dat is dan ook wat we gedaan hebben.

De 13e zijn we om 6.10 gewekt door de wekker want Erik moest duiken hahaha. Om 6.30 zaten we al in de auto om vervolgens 45 min te vroeg aan te komen. Dit was geen probleem want het uitzicht was prachtig.Ook toen Erik in het water lag heb ik lekker om me heen gekeken naar al het moois wat te zien was.
Na het duiken zijn we dan ook eindelijk een Wallmart in geweest en wat boodschappen gedaan voor het avond eten. Het is waar wat ze zeggen je kan er bijna alles krijgen hahaha. Ook hier hebben we lekker alle gangen afgestruind en gekeken naar alles wat ze hadden.
Toen we thuis waren zijn we nog lekker naar het strand geweest en er heerlijk over heen gewandeld. Het water was wel heeeel koud. Dus na een uurtje terug naar huis en in de jacuzzi gesprongen hahaha.
Ondertussen was Erik een poging het doen om in te checken, maar dankzij Shannon konden we dit ook 3 uur later eindelijk doen. (vertellen we wel wanneer we weer (helaas) thuis zijn).
Daarna heeft Erik een lekker toetje gemaakt en ik gekookt. Hebben we samen gezellig gegeten en het toetje lekker met alle 4 een vork naar binnen gehapt. En werd het dan toch ook echt tijd om ons koffer verder in te pakken en ons verder klaar te maken voor vertrek.
Morgen gaat om 3.45 de wekker om ons weer terug te brengen naar ons kleine landje.